Az egyes termékek mellett feltüntetett árak a törvényben meghatározott ÁFA-t igen, a szállítás és az esetleges utánvét kezelési költségeit nem tartalmazzák. A szállítást Magyarország területére ingyenesen biztosítjuk.
Mindig ellenőrizd, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan adtad-e meg! Kérjük, vedd figyelembe, hogy a futárszolgálat Magyarországon csak magyarországi szolgáltatónál lévő telefonszám esetén küld értesítést, külföldi telefonszám megadása esetén a futár nem tud közvetlenül elérni szállításnál. A pontatlanságból fakadó sikertelen szállítási kísérletekért felelősséget nem vállalunk, a csomagot ilyen esetben csak újabb szállítási díj megfizetése esetén áll módunkban kiküldeni. Cégnevet csak üzleti megrendelés esetében szükséges megadnod, ez esetben viszont kötelező feltüntetned a rendelő cég adószámát is.
A Pénztár oldal jobb oldalán tudsz választani a szállítási és fizetési módok közül! Amennyiben GLS CsomagPontra szeretnéd a szállítást, a GLS CsomagPont opció kiválasztása után kiválaszthatod a legördülő keresőben a térkép alapján Neked megfelelő GLS CsomagPontot az oldal alján.
A Megjegyzés rovatba megírhatod, ha a rendeléshez vagy a szállításhoz kapcsolódóan észrevételed, speciális kérésed van (például: nem működik a csengő, ezért telefonáljon a futár, amikor megérkezik).
Ha mindent rendben találsz, akkor a vásárlást a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheted be. A rendelés véglegesítése előtt azonban a jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadnod az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyekre kattintva elolvashatod a részleteket. A rendelést csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha a két dokumentumban foglaltak alapján elfogadod működésünket.
Vásárláskor automatikusan létrejön az oldalunkon VÁSÁRLÓI FIÓKOD, amihez emailben kapsz jelszót. Bejelentkezés után, a Fiókom menüpont alatt így láthatod a korábbi rendeléseidet, követheted aktuális rendelésed állapotát, szerkesztheted számlázási és szállítási címedet, illetve ellenőrizheted fiókod állapotát Törzsvásárlói Programunkban.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
1. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
A vásárlás díját közvetlenül kiegyenlítheted bankkártyáddal a Barion fizetési szolgáltatóval. Válaszd a bankkártyás fizetési módot, majd a rendelés után a Barion rendszerén keresztül az oldal kérésének megfelelően add meg a fizetéshez használni kívánt kártya adatait. A bankkártyás vásárlás ez esetben a Barion oldalán történik, amelyről webshopunk rendszere visszaigazolást kap. Bankkártya-adatokat nem őrzünk.
A vásárlásokról elektronikus számlát bocsátunk ki, amelyet mindegyik fizetési mód esetén e-mailben, a csomag feldolgozási folyamatának végén kiküldött visszaigazoló üzenettel együtt küldünk ki a vásárláskor megadott e-mail címre. A csomag ezt követően átkerül a futárszolgálathoz.
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK ÉS FELTÉTELEK
Webshopunk a szállítást a GLS futárszolgálattal végzi. Az. 1. és 2. pontban meghatározott szállítási költségek belföldi szállítás esetén érvényesek, feltételei csak Magyarország területére terjednek ki. A külföldre irányuló rendelések esetében a 3. pont feltételei a mérvadók.
1. SZÁLLÍTÁSI IDŐ
A szállítás várható ideje 1-3 munkanap. A csomagok feldolgozása menetrendszerűen 1-2 munkanap, a csomagfeladásról e-mail értesítést kapsz, és általában a feladástól számított másnapra meg is érkezik a rendelésed. Ha esetlegesen készlethiány lép fel vagy egy hétnél hosszabb csúszás alakul ki a beszállítók miatt, akkor tájékoztatunk róla, hogy később számíthatsz a rendelésed érkezésére. Ha az előreutalásos fizetési módot választod, a csomagodat azután küldjük, hogy az összeg beérkezett a számlánkra, a beutalások ellenőrzése rendszerint napi egyszer, munkaidő kezdetén történik. Utánvételes vagy bankkártyás fizetésnél a rendelés napján vagy a következő napon feladjuk a csomagot.
1.a GLS házhozszállítás
Vedd át a csomagodat kényelmesen, az otthonodban! Kérünk, ügyelj rá, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan add meg (a futárcég csak magyar telefonszám esetén tudja felvenni veled a kapcsolatot!).
• Díja: 1290 Ft
• Fizetési módok: bankkártyás fizetés a webshopban, utánvét készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel a futárnál (az utánvét díja: +500 Ft)
• Kézbesítés: Munkanapokon általában 8–17 óra közötti időszakban történik, a futárszolgálat értesítése, illetve egyeztetése alapján. A futárcég előre jelzi a csomag érkezését.
• Kérdéseid megválaszolásában a házhozsszállításról az alábbi összefoglaló segíthet!
1.b GLS CsomagPontra szállítás
Javasoljuk, hogy amennyiben elfoglaltság/munka miatt nem tudod otthon átvenni a csomagot, válaszd ezt az opciót. Te döntöd el, hogy mikor veszed át a csomagot, és nem kell várnod a futárra. Válaszd ki a legközelebbi GLS CsomagPontot a legördülő keresőnkön vagy a térképen, és várd az sms-t vagy az e-mailt, hogy átveheted a csomagodat! A csomag átvételére öt munkanapod van. A GLS CsomagPont előnye, hogy jelenleg 200 településen 500 csomagpont közül választhatod ki a számodra legkényelmesebb átvevőhelyet.
• Díja: 990 Ft
• Fizetési módok: bankkártyás fizetés a webshopban
• Bővebb információk a CsomagPontra történő szállításról ITT! A gyakori kérdésekre a válaszok pedig ITT!
3. CSOMAGOLÁS
A képeket kartondobozba csomagolva kapod meg, kérjük, hogy az átvételkor ellenőrizd a sértetlenségét.
5. SZÁLLÍTÁSINDÍTÁSI FELTÉTEL
Webshopként fenntartjuk magunknak a jogot, hogy abban az esetben, ha a Felhasználó korábban rendben teljesített rendelés és szállítás esetén csomagját nem vette át, vagy az átvételt a futárszolgálattól megtagadta, akkor a Felhasználó újabb rendelése esetén a szállítás kezdeményezését csak előreutalásos vagy a webshopon keresztül végzett bankkártyás fizetési mód esetén teljesítsük. Szintén fenntartjuk magunknak a jogot, hogy rendhagyó rendelési mennyiség esetén csak fizetés után indítsuk a csomagot.